16 Ekim 2009 Cuma

Herkesin kendi sesi var ..




herkesin kendi sesi var.
ince bir ses. harika bir ses. doyumsuz bir ses.
çekilmez bir ses. etkili bir ses.
ne önemi var.
ben, her sese göre bir şarkı, bir türkü, bir ezgi olduğuna
inananlardanım.
bu nedenledir ki, şu bet sesim
hiç bir zaman üzmedi beni.
sesimi güzelleştirmek için bir çaba da
harcamadım.
yalnızca bu sesin söyleyebileceği
ezgileri, türküleri
yaratmaya çalıştım.

(Ferit Edgü- Tüm Ders Notları'ndan)

(Resim dalgaları aşmak'tan bir çalışma)

5 yorum:

İ.x.İ.r dedi ki...

Resimler çok çok çok hoş Dalgaları aşmak.Ben de yağlı boya çalışıyorum.Ve hayranım senin tablolarına.Daha fazla paylasır mısın rica etsem?

Dalgaları Aşmak dedi ki...

çok teşekkür ediyorum İ.x.İ.r kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte..geçen seneye kadar elime bir fotoğraf alıp yapardım ama artık kendi kompozisyonlarım ve renklerim var..çok seviyorum resim yapmayı.seninde resimlerini merak ettim :)onlarıda görsek :)

sevgiyle..

İ.x.İ.r dedi ki...

Tabiki de :)En kısa sürede görmen dileğiyle.. :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Her sesin bir hayranı, bir arayanı, bir seveni muhakkak vardır. Tablolar gerçekten harika.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

teşekkür ediyorum Onuncu Köyün Adamı :)