14 Şubat 2010 Pazar

AŞKTA YARIN YOKTUR SEVGİLİ





Aşk bu dünyanın ölçüleriyle açıklanamaz sevgili.
O ilkel bir acıdır, yaban bir ağrıdır.
Gelir ve içimizdeki o çok eski bir şeye dokunur.
Sonra bir perde açılır ve yolculuk başlar.
Bu yolculukta artık para, tarifeler, beklentiler, randevular, taksitler, iş,
anneler ve korkular yoktur.
Aşkın kendi gerçekliği vardır sevgili.
İnsan bir başka ışığa teslim olur...
Aşkta yarın yoktur sevgili. Zaman ileri doğru değil,
içeri, yüreklere, derinlere doğru işlemeye başlar, bilgeleşir.
Hiç bilmediği sezgileriyle buluşur. Yükü çok ağırdır, kendiyle buluşmuştur.
Hem dışındadır dünyanın, hem de ortasında.

Cezmi Ersöz

( Resim Klimt )

20 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Cezmi Ersöz, sayfalarınızı güzelleştirmiş. Teşekkürler.

Zeugma dedi ki...

Hayranı olduğum Apocalyptica'nın iç titreten ezgileri eşliğinde muhteşem bir paylaşım..

Çok çok güzel.. Harika !
Paylaşan yüreğine sağlık..

Teşekkürler,sevgiler...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Etkileyici...
İçine hapsedici. Resim ise okadar gerçek ki. Emeklere sağlık.

Sevgiler.

haykırış dedi ki...

Müthiş güzellikte bir paylaşımi elinize sağlık.
Sevgiyi yok edenlere inat ölesiye sevgi.
Saygılarımla

Adsız dedi ki...

Merhabalar efendim. "Yarın" demek ertelemek demek, "yarın" demek gelecek demek!..

Aşkın ne ertelenmeye, ne de geleceğe tahammülü yoktur. Gün bugün, saat bu saattir.

Bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

isimsiz dedi ki...

Çok özenle seçilmiş olan bu dizelerin sahibi Cezmi Ersöz'ün yüreğine sağlık...

Resim ve müzikle birlikte, çok etkileyici bir yazı olmuş...

Paylaşım için teşekkürler...
Sevgilerimle...

Asuman Yelen dedi ki...

Aşkın, ilkel ve naif, görkemli ve çaresiz tüm halleri bu kadar sade ve samimi ancak onu yaşayan, hisseden bir yürek tarafından anlatılabilir ve anlaşılabilir.
Paylaştığınız ve paylaşmamı sağladığınız için teşekkür ederim.

Sevgiyle...

HURDACI dedi ki...

''Birazdan sabah olacak...
Para, tarifeler, beklentiler, randevular, taksitler, iş,
anneler ve korkular başlayacak...
Bunlar varsa ve bizim için geçerliyse aşk yoktur ve
hiç olmamıştır sevgili. Birbirimizi kandırmayalım... ''
Aşkta yarın yoktur sevgili...
Sevgiler..

Profösör dedi ki...

Aşk varsa herşey var demektir. Aş yoksa hiçbirşey yok demektir. Aşk varsa varlık alemi anlamlaşır. Aşk yoksa varlık alemi yavanlaşır.

sakin. dedi ki...

.İki kalp arasında en kısa yol:
Birbirine uzanmış ve zaman zaman
Ancak parmak uçlarıyla değebilen
İki kol.
Merdivenlerin oraya koşuyorum,
Beklemek gövde kazanması zamanın;
Çok erken gelmişim seni bulamıyorum,
Bir şeyin provası yapılıyor sanki.

Kuşlar toplanmış göçüyorlar
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

Cemal Süreya

Tek bir neden bile aşka yetebilir..:)

aslan dedi ki...

"Aşkın kendi gerçekliği vardır sevgili.İnsan bir başka ışığa
teslim olur... "

Cezmi Ersöz bu işi biliyor.Paylaşım
için teşekkür ederim.

Dostlukla..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

CANIMINİÇİ ARKADAŞIM BENİM.YORUMUN YENİ GELDİ.BENİ OKUDUĞUNU BİLMEK ÇOK GÜZEL. YORUMLARIMI OKUYAMIYOR OLMAK BELKİ AYARLARLA İLGİLİ OLABİLİR.AMA BEN DE BAKACAĞIM AYARLARIMA.
YORUMUN BENİ HER ZAMAN Kİ GİBİ MUTLU ETTİ ARKADAŞIM.ANNEANNE VE BABANNENİ TANIMAMIŞ OLSAN DA BEN EMİNİM Kİ MÜKEMMEL BİR ANNEANNE VEYA BABAANNE OLACAKSIN YADA HER İKİSİ OLACAKSIN :)) ÇOK SEVDİĞİM VE YİNE ÇOK SEVDİĞİM BİR RESSAM.İKİSİ BİRARADA ÇOK İYİ GELDİ. SEVGİYLE KUCAKLIYORUM SENİ.

minimalist dedi ki...

hem dışındadır dünyanın, hem de ortasında. En çok bu sözünü beğendim... Doğru!

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bence aşkta yarın vardır.İşte bunu
uzun uzadıya tartışabilirim.
Diğerleri eyvallah.......

sultan dedi ki...

aşk eski ve koca bir yalan................

Agresifboy dedi ki...

Bu yolculukta artık para, tarifeler, beklentiler, randevular, taksitler, iş,
anneler ve korkular yoktur..

ne kadar doğru aşk çoğu zaman insanı kör ediyor ve hiçbirşeyi görmez hale getiriyor kimi zaman ölümü bile sevgiler..

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Güzel!! hem dışındadır, hemde tam ortasında..Serap gibi. Nedir bu yaaa!!

deep dedi ki...

Kim Demiştir Hatırlamıyorum,
Aşk Varlığın Değil, Yokluğun Acısıdır Diye.
Belki de Bu Yüzden İlk Gençliğimde,
O Yoğun Aşık Olduğum Yıllarda,
Gözüme Uyku Girmez, Dudağımda Bir Islıkla
Bütün Gece Şehri, O Karanlık, O Hüzünlü Sokakları Dolaşır,
İnsanları Uykularından Uyandırmak İsterdim.
Uyanıp, İçimde Derin Bir Sızıyla Uyanan
O Derin Sancının Acısına Ortak Olsunlar Diye...
Aşk Çok Eski Bir Şeydir Sevgili

Beni o çok eski şeye doğru sürükledin sevgili DALGALARI AŞMAK..çello ve cezmi ersöz nekadar yakışmış apocalyptica bu alıntıya..
Teşekkür ederim...

Sevgilerimle...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Aşk Varlığın Değil, Yokluğun Acısıdır =Cezmi Ersöz'e aittir.

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

'' Dağlı bir kabiledir Aşk.. Asla düze inmez Aşk, inmez...''

sağlıcakla abla dostum...