27 Ocak 2010 Çarşamba

Kavgamız



Bu post kara kalem'e
ait olup izniyle yayınlanmıştır.

Tekel işçilerinin direncini kırmak istiyorlar.
Desteklerinize ihtiyaçları var.
Sayfalarınızda yer vererek onların yanında yer alabilirsiniz.

Yada onları yok sayabilir
Karanlık çökene kadar
Mutlu mesut yaşayabilirsiniz

Seçim sizin


Onlar meşaleler ellerinde karanlığı aydınlatanlar


Olmadık işler yolcusuyduk biz.
Olabilirliği tartışılır izler bıraktık geride
Günü birlik aynalardı sorgusuz
Ay altında güneşe küsenler

5 yorum:

parka dedi ki...

Sayfalarınıza Uğur Mumcuları taşıdınız. Bahriye Üçokları andınız. Emin Taner Kışlalılara yer verdiniz. Abdi ipekçinin katilini maymun medya gibi göndere çekmediniz. Sizler sayfalarınızda tüm bu kaybettiğimiz yurtseverlerin, işçi sınıfına olan, anadolu köylüsüne olan, ezilmiş sınıflara olan bağlılığını ve ölüme giden yolculuklarındaki onurlu duruşlarını anladınız, anlamaya çalışmak isteyenlere vesile oldunuz. Onları yaad ederken bıraktıkları kavgayı önemseyip, devam ettiren sizleri yürekten selamlıyorum dostlarım.

Tekelle başlayan bu kıvılcım, tüm ülkede özgürleşecek olan sendikacılığın aydınlanma sürecinde kılavuzu olacaktır diye düşünüyorum. Gücü sorgulama mücadelesinde kazanımlarımız yurtseverlerin zaferiyle sonuçlanacaktır. Bu yolda umutsuzluğa ve yılgınlığa yer olmadığını anlatmalı ve işçilerimizin yanındaki yerlerimiz almalıyız.

Saygılarımla

Kara Kalem

bilge dedi ki...

bende okudum etkilendim arkadaşım paylaşımın için teşekkürler sevgiyle...

mandalincikmazi dedi ki...

güzel..
tamam destekliyelim..
Ben de izninle bu yazını sayfama taşımak istiyorum...
Teşekkürler..........

Adsız dedi ki...

Sadece tekel işçilerimi güzel
kardeşim,kimleri desteklemedik biz.
Eeee noldu destekledikte zaamnında boynumuzmu büyüdü.......binlerce
sümüklü apolitize olmuşlar şimdi edebiyat yapıyorda noluyor kardeş.
Birileri ölesiye bedel ödedi,birileri boyunca edebiyat yaptıda iyi b..k yaptı.Ahaa cadırlar kızılayda,bir tas çorba,birazda çay götüren kaç kişi var.Soğuk havada kaç kişi havuzlarda,kaç kişi biber gazı yedide noldu şimdi.......

Yok ablacım yeni yetmeler gitsinde birazda onlar bedel ödesin abuk
edebiyat yapacaklarına...........

Kimin siyasi adresi var,Bu işi nah onlar yapar.

AHMET KARDEŞİ SONUNA KADAR DESTEKLEDİĞİMİZİ BİLİNE........

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

ayrılırken doğduğum büyüdüğüm nefes alırken rahat edebildiğim şehrimden yerimi tekel işçileri almıştı
gider ayak uğradım yanlarına dinledim kulak verdim emekçi dostlarımıza istekleri çok değildi sadece insanca yaşamak ve özlük haklarını istiyorlardı elimden geldiğince destek olmaya çalıştım ve angoram ile vedalaşırken; emekçilerin sakaryadaki çadırları içindeki halleri gözüm önünden gitmedi fazla birşey yapamadığımdan kızdım kendime ama benim derdim daha büyük olduğundan kısaca bir süre sonra unutmak zorunda bırakıldım , döndüğümde kalkmıştı çadırlar gitmişti emekçiler tv ve ajans ile bağlantımın kopması neticesinde gelince öğrendim mahkemeyi kazandıklarını sevindim az biraz ama içimde uhte kalmadı değil keşke dedim keşke durabilseydim angoramda gitmeseydim ama mecburdum zühürt tesellisi ile avutuyorum kendimi bakmayın bana..

sağlıcakla