4 Ocak 2011 Salı

SMİLES ON FACES Ödülü...




Sevgili blog dostum JİVAGO tarafından, yeni yılın bu ilk günlerinde hoş bir ödülle ödüllendirilmişim.Kendisine çok teşekkür ederim.Elbette gülümseyerek kabul ettim :) Gülümsemenin bir insana yakışan en güzel şey olduğunu düşünüyorum ve insanların bunu birbirinden esirgememesi gerektiğine inanıyorum. Hani , Edip Cansever "Ben Ruhi Bey Nasılım" şiirinde der ya ;

"Azıcık gülümsedim,
ve dünya bana gülümsedi "


Kimsenin gözlerinden gülümseme eksik olmasın....


Ödülü dağıtmanın pek bir kuralı yok. Ödüllendirdiğiniz blogları dolaşarak haberdar edeceksiniz.

1- deepblueeagle

2-
meryDAIMON

3-Vladimir


4-KısacaFd

5-francesca mckennitt

6-ATEŞ BÖCEĞİ

7-sufi

8-Nehire

9-ezgilimelodi

10-minimalist


Sevgilerimle kabul buyurunuz :)



18 yorum:

Unknown dedi ki...

Tebrikler:)

deeptone dedi ki...

aaa nefis bir ödül bu.
sağol.
edibe de gıcığım. inan en gıcık olduğum şairlerden o. çünkü, iyi şair, özgün, hiç ingilizce öğrenmemiş, otellerde yaşamış, sırf edip yüzünden bi süre otellerde yaşadım :)))

çok hoş. ödül almanın en hoş yanı da, ödül vermek.

bikaç gün sonra bi ödül yazısıyla, ortalığa bir elektrik getiririm.
çok seviyolar ödül almayı.
insanları mutlu etmek ne güzel.
:))

Nehire dedi ki...

Bu benim blog dünyasından aldığım ilk ödül,teşekkürler.Yüzünüzdeki gülümseme hiç yok olmasın.Sevgiyle kalın...

Ateş Böceği dedi ki...

öhöm şımardım teşekkür ederim :)
eksik olmasın elbet hiç birimizin gözünden gülümseme :))

francesca mckennitt dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) Bu ödülleri alıyorum, teşekkür ediyorum ve dağıtmayı unutuyorum sonra; ne kadar bencil oldum ben :/

ezgilimelodi dedi ki...

En güzel ödül:))
Gülümsemek...
Tebrik ederim,hadi gülümse:))

Zeugma dedi ki...

Sürekli tebessüm halinde, sürekli gülümseyen pozitif bir insan olduğundan o kadar çok eminim ki sevgili bedişciğim...

Dominant teyzelerden hiç mi hiç hoşlanmam ben :)))

Bu ödülün sana çok yakıştığını düşünüyor, kutluyor, sevgiyle kucaklıyorum bir de :)

bilge dedi ki...

tebrikler can arkadaşım..gülümsemelerin hiç eksik olmasın)))))

minimalist dedi ki...

kabul buyurdum efendim; teşekkürler, sizinki de hayırlı ve uğurlu olsun :)))

MERY DAIMON dedi ki...

Vuhuu teşekkür ederim..:)

Vladimir dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Yılbaşı hediyesi gibi oldu bu ödül.. :))

Sevgiler....

CEPAYNASI dedi ki...

kutluyorum:))

lityummm dedi ki...

bu ödülü ben sana yollayacaktım ama benden önce davranılmış ,kutlarım :)

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
14 Şubat Dünya Öykü Gününde DAMLA/ ÖYKÜ ÖZEL SAYISINI çıkarmayı düşünüyoruz. Bu konudaki çağrımız “Bloglardan Seçmeler”de yayınlandı. Özel sayı için öykülerinizi göndermenizi önemle rica ediyoruz.
Not: Sitemizi ziyaret edenlerin sayısı sınırlıdır. Biz de birçok siteye ulaşamıyoruz. Onun için de yardımlarınızı bekliyoruz. Bu etkinliğe katılmaları için bloglarda yazanları teşvik ederseniz memnun olurum.
İyi günler dileğiyle.

mamila dedi ki...

Tebrikler arkadaşım iyi haftalar.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Merak ettim, iyi misiniz?

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim ))

Biraz molaydı sevgili JİVAGO sağolun :)

FFatiHH dedi ki...

ben gelip teşekkür etmemişmiyim sana.Ne kadar ayıp.özür dilerim.geç kaldım :( teşekkür ederim.