29 Aralık 2009 Salı

Yıl biterken...



"bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor öncekinden
bana mı öyle geliyor
yoksa daha mı hızlı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?"
murathan mungan



Bir yılı daha geride bıraktık.365 gün...Sersemletici bir şekilde hızlı geçti sanki.En azından benim için öyleydi.Takvim herkes için aynı ama zaman hepimizin içinde , kazandıklarımız, kaybettiklerimizle farklı ilerliyor.2010, öncelikle ülkem ve bizler için puslu bir yıl olmaz umarım.Yıl biterken, yeni yılda hayallerinizin, beklentilerinizin gerçekleşmesi ve sevdiklerinizle sağlıklı güzel günler dileğiyle sevgilerimi gönderiyorum.


20 yorum:

Özgür dedi ki...

Yıllar çok çabuk geçiyor doğru. Bilimsel açıklamalara göre 24 saatlik gün dönümünün süresi 16 saate düşmüş. Yani bir günü 16 saat yaşıyormuşuz. :DD

Herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu, aşklı ve lonely'nin bilimsel verilerinin olmadığı bir yıl diliyorum. :DD

HURDACI dedi ki...

Mutlu yıllar...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

YILLAR GEÇİYOR BİZDEN ALIP GÖTÜRÜYOR. HERŞEY YARIM YAMALAK, PARAMPARÇA KALIYOR. YİNE UMUD EDİYORUZ YİNE BEKLİYORUZ BİZE GETİRECEKLERİ BELLİ DEĞİL AMA BİZDEN ALIP GÖTÜRECEĞİ BELLİ..

stuven dedi ki...

murathan mungan güzel söylemiş.

güzel dileklerde bulunmuşsun. umarım bu yılı dolu dolu yaşarız. mutlu yıllar.

suskunbiradam dedi ki...

Ben de yeni yılınızı kutluyor, sevgi, barış, kardeşlik getirmesini diliyorum...

Ayrıca güzel ülkemi bölmek isteyenleri bilinçsizce destekleyenlere de akıl ve hidayet diliyorum...

Sevgiler...

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Takvim herkes için aynı ama zaman kavramımız farklı dediğin gibi.

Teşekkürler güzel dileklerin için arkadaşım.
Yeni yılda keşke dediğin tüm güzelikler seninle ( ve bizimle ) olsun inşallah.

Mutlu Seneler...

SAygılarımla...

ali zafer sapci dedi ki...

İyi yıllar.

Aşk Güneşi dedi ki...

Yeni Yılınız Kutlu Olsun Sevgilerimle....

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

dost ablacım teşekkürler
sizinde yeni yılınız
sevdikleriniz ile beraberce
güzel ve huzurlu olsun (:

dipnotcuk:resim çok güzelmiş aşırdım hemen (:

Unknown dedi ki...

Olá,querido
Te desejo um ano maravilhoso.Que
2010 seja o ano da sua vida.
Beijos,
Cibele

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar; Bloğuma yaptığınız ziyaret ve o güzel yorum için çok teşekkür ederim. Yeni yılın; sağlık, mutluluk, sevgi, barış ve huzur getirmesini dilerim.
Sevdiklerinizle birlikte mutlu bir yıl geçirmenizi dilerim.
Selam ve saygılarımla

beenmaya dedi ki...

dileğiniz dileğimdir...
düş gibi ama gerçek zamanlar yaşamanız, yaşatmanız dileğiyle...
sevgiler...

Hamiyet dedi ki...

Huzurun, sevginin ve mutluluğun bir nakış gibi hayatınıza işlemesi dileğiyle... Mutlu yıllar...

yıldız dedi ki...

Hepimiz için güzelliklerle gelsin 2010.

Ülkemize da huzur getirsin..

Yeni yılınız kutlu olsun..

NoEngel dedi ki...

Merhabalar,
Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize mutluluk getirmesi temennisiyle.Yeni yılınız kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar dılerım.

Zeugma dedi ki...

Sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum...

haykırış dedi ki...

Sayın Dalgaları aşmak,
Başarılarla dolu sorunsuz bir yıl diliyorum.
İyi seneler
Saygılarımla

gülsen VAROL dedi ki...

merhaba.. Çok etkilendiğim ENDER bloglardan birindeyim şu an.. Sadece görsel olarak değil.. birikimin imbikten geçerek sunulduğu tozlanmamış yozlaşmamış ifadelerin yer aldığı gerçekten GÜZEL ve KALİTELİ bir blogdayım..
Yıl biterken karşılaştığımı düşünsem de, yılın başında "merhabalar" yolladık birbirimize..
İnanıyorum 2010 güzel geçecek
sevgili dalgaları aşmak, tüm dalgaları aşarken!!..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Foto çok hoştu:))Bende yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlarım.