25 Kasım 2010 Perşembe

MİM




Sevgili deepblueeagle, derici sevdiği pöstekiyi yerden yere vururmuş misali yine mimlemiş ve zorlayıcı bir mim göndermiş.Yazarken bir yandan da düşünüyorum kimleri zora soksam diye :)

Evet mimimiz ve cevaplar karşınızda…

1-· En sevdiğiniz kelime: Canım (günümüzde çok ucuzlatılsa da sevginin en yalın en temiz ifadesi olarak gelir bana)

2-Nefret ettiğiniz kelime: Tek bir kelime değil de bir cümle den nefret ediyorum.” KAÇ PARALIK ADAMSIN"

3-Ne sizi heyecanlandırır: Çok şeyden çok değişik heyecanlar duyabiliyorum

4-Heyecanınızı ne öldürür: Kendim…Benim dışındaki şeyler sadece canımı sıkabilir.

5-En sevdiğiniz ses: Dalga sesleri

6-Nefret ettiğiniz ses: Siren

7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz : Bankacı

8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Resim de eşsiz olmak isterdim (biraz bencilce ama :)

9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:Hiç böyle bir arzum olmadı , kendimden memnunum sanırım :)

10-Nerede yaşamak isterdiniz:Deniz ve ormanın iç içe geçtiği ama teknolojiden uzak olmayacağım bir yer :)

11-En önemli kusurunuz:Zaman zaman ani patlamalarım (sanırım çok fazla sabırlı olmamdan)

12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:Tabii ki sigara

13-Kahramanınız kim:Yok

14-En çok kullandığınız kötü kelime: Pislik

15-Şu anki ruh haliniz: deepblueeagle’ı boğmak istiyorum :)

16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler : Dalgaları aşmak

17-Mutluluk rüyanız:Kesin bir mutluluk rüyam yok.Mutluluk “an” larda

18-Sizce mutsuzluğun tanımı : kendini sevmemek

19-Nasıl ölmek isterdiniz : üç gün yatak dördüncü gün toprak misali :))

20-Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz: 20 yaş ve şu an ki düşüncelerinle seni geri gönderiyorum .


Ezgilimelodi, Antipatik Yazar, JİVAGO ,Agresifboy ve minimalist mimlendiniz efendim kolay gelsin :)

Almora'da eşlik etsin.

(Resim Ben Goossens)

21 yorum:

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Kabul ediyorum.:)

minimalist dedi ki...

resimde eşsizsin zaten :))) cevapların çok hoş; 20 yaş ama şuandaki akılla geri dönmek ise muhteşem; diyorum :))))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Biliyordum JİVAGO :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

minimalist :))))
havalara gireceğim şimdi :)))

Ah ah neler yapardım neler :)))

Agresifboy dedi ki...

görev tamamlandı sevgiler :)

ezgilimelodi dedi ki...

Ayy süpermiş:)Ama ben böyle mimlendikçe kendimi fazla açığa çıkarıyorum:))Teşekkür eder,sevgiyle öperimmmmm

deeptone dedi ki...

böyle dost varken düşmana ne gerek var ki.:)

ama ben de, heyecanımı ancak ben öldürürüm, dedim. bak sen.:)

dalga sesleri. :)

siren sesi hiç sevilmez mi. denizde :))

resim. aynen ben de. bence sanatın zirvesi resim. ben bosch veya brueghel'in ruhuna girmek isterdim :)))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Agresifboy teşekkürlerimle :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

ezgilimelodi,
kaçıncı mim oldu bilmiyorum,yeterince tanınıyorum artık sanırım :))

Sevgilerimle :))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

deepblueeagle,
sürrealizm demek :))

deeptone dedi ki...

hımmm. 1'li yorumlar modeli...hımmm :)))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

:)))

Zeugma dedi ki...

-Resimde mükemmelsin bence canım..

-Sigara içmene üzüldüm :)
-Almora eşliğinde seni tanımak çok güzel...


* Yaa...yaa...Üst üste gelmiş 4 mim bombardımanından sonra resti çekmiştim ben :)))

Sevgilerimle....

bilge dedi ki...

dalgaları hep aşman dileğiyle canım..))))))

Unknown dedi ki...

Bir mim dir,iki mimdir üç,mimdir
bu ne biçim ....:)))

Teşekkür ederim sevgili dalgaları
aşmak.

Syhn dedi ki...

resimde eşsiz olmak istiyorsun ama kim bilir kaç kişi senin gibi resim yapabilmek isterdi bunu biliyor musun?
ve sigara...
ahh bıraksan keşke :D
(yanımda çok sigara içmişsin gibi söylediğim için güldüm yoksa ciddiyim (: )

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Zeugma'cığım,
iltifar ediyorsun çok teşekkür ederim :))Israrla tanıtmaya devam ediyorum değil mi :)))
Sevgilerimle

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Bilge'ciğim
sevgiler benden canım :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

HÜSEYİN USTA,
hiçbir şey için geç değildir,bak her an ismini ekleyebilirim :))

Rica ederim ,bilhassa paslamadım :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Syhn,
dedim ya bencilce diye :))Ah ah sanırım bırakmayacağım.
Dumanaltısın zaten:))

Antipatik Yazar dedi ki...

Dalgaları Aşmak Mim için çok teşekkür ederim...
Bugün bir arkadaşın Mimine yer vereceğim,
Çarşambada senin gönderdiğin bu güzel mimi işleyeceğim
Tekrar tekrar "Teşekkürler"