26 Aralık 2009 Cumartesi

Sevgilerde...



Sevgileri yarınlara bıraktınız
Çekingen, tutuk, saygılı.
Bütün yakınlarınız
Sizi yanlış tanıdı.

Bitmeyen işler yüzünden
(Siz böyle olsun istemezdiniz)
Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi
Kalbinizi dolduran duygular
Kalbinizde kaldı
Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk
Geçeceği aklınıza gelmezdi.

Gizli bahçenizde
Açan çiçekler vardı,
Gecelerde ve yalnız.
Vermeye az buldunuz
Yahut vakit olmadı

9 yorum:

-lâl'im 'si dedi ki...

ne kadar da doğru yazmış şair..paylaşım için çok teşekkür ederiz efenim(:
sevgiler...

Pabuc dedi ki...

şirler hakkında yorum yapmak haddim değil (çünkü şiirler hakkında bilgi sahibi değilim) ama okuduğumu bilmenizi istediğim için yorum yazıyorum..duygunun hertürlüsüne saygımız var..Sevgiler..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Evet Sevgili -lâl'im 'si, Necatigil'în çok sevdiğim bir şiiri ,ben teşekkür ederim :)

teşekkürler Sevgili pabuç :)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

En sevdiğim şiirlerden biri.Paylaşım için sağol.

Sevgilerle.

Zeugma dedi ki...

Çok güzel bir şiirdir bu.
İnsanın içini burkar.
Yaşanması gereken şeylerin zamanında yaşanmadığını ne güzel anlatır.
Hem yılların 5'er 10'ar geçip kalakalındığını :(

Sevgilerimle...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

@ Sevgiler çoban yıldızı...

@ Sevgili Zeugma hemde nasıl burkar...Yaşanmışlıklardan daha fazla acı veren di-li geçmiş acılar bütünü sanki.

bilge dedi ki...

ne güzel anlatmış geniş zamanların aslında ne kadar dar olduğunu paylaşımın için teşekkürler can arkadaşım..

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

yazıdaki fotoğrafı senin çektiğini düşündüm. gerçekten güzel bir resim.

not: şairle şiirle aram iyi değildir cahil adamım ben.

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar; Kimi zaman vermeye az bulduğumuz, kimi zaman da vermeye vakit bulamadığımız sevgilerimizi, yılların bu kadar çabuk geçeceğini hiç hesaba katmadan, hep yarınlara erteledik.

Rahmetli Behçet Necatigil'in bu güzel şiirini bizimle paylaşan emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim efendim.